تیم تحقیقاتی کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود

تیم تحقیقاتی کلینیک های جراحی

کلینیک تخصصی کاشت مو و زیبایی پوست یکی از بهترین و معتبر ترین مراکز زیبایی پوست و مو می باشد که انواع خدمات زیبایی از جمله کاشت مو، بوتاکس و تزریق چربی و انواع جراحی های زیبایی مانند رینوپلاستی، جراحی شکم، پلک و چانه انجام می شود

هر آنچه باید از زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی بدانید

گاهی افرادی از بزرگی سینه یا از شل شدگی و آویزان بودن سینه های خود رنج می برند و آن زمان را زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی می بینند. ماموپلاستی همان جراحی سینه است که به منظور کوچک کردن سینه و برداشتن پوست های اضافه سینه انجام می شود. برای انجام ماموپلاستی یا همان جراحی سینه بدون عوارض، نیاز است نزد یک جراح پلاستیک با تجربه و معتبر بروید تا علاوه بر مهارت در جراحی، پیش از آن به شما مشاوره لازم را بدهد. برای آشنایی با ماموپلاستی، مزایا و عوارض جراحی، مراقبت های قبل و بعد از آن و زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی ما را همراهی کنید.

آشنایی با لغت ماموپلاستی

حتما تا به حال کلمه جراحی سینه و کوچک کردن سینه به گوشتان خورده باشد، باید گفت که ماموپلاستی همان جراحی کوچک کردن سینه می باشد. ماموپلاستی در افرادی که از بزرگی سینه های خود رنج می برند کاربرد دارد که با عمل کوچک کردن سینه، آنها را از تحمل وزن زیاد سینه ها که موجب کمردرد و درد در زمان خواب می شود، راحت می کند. در جراحی سینه با حفظ نوک سینه و حفظ عصب ها عمل جراحی را انجام می دهند. همیشه سوالاتی مبنی بر اینکه زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی کی است وجود دارد، برای پاسخ به این سوال شما را به خواندن ادامه مطلب دعوت می کنیم.

جراحی سینه یا ماموپلاستی

جراحی سینه یا ماموپلاستی

نحوه انجام عمل ماموپلاستی

در انجام عمل ماموپلاستی با توجه به نیازی که برای کوچک کردن سینه های شما نیاز است ممکن است متفاوت باشد. در ماموپلاستی یا همان کوچک کردن سینه ها از دو روش عمل با توجه به مناسب ترین روش عمل برای سینه های شما استفاده می شود. با توجه به تشخیص پزشک، در روش اول در ماموپلاستی، برش و برداشتن بافت های اضافه و در روش دوم از لیپوساکشن برای تخلیه چربی های اضافه سینه استفاده می شود. در روش جراحی با سه برش در اطراف آرئولا و در زیر سینه، چربی ها و پوست اضافه سینه را برداشته و سپس با حفظ نوک سینه و بافت های عصبی آن، نوک سینه را بالا برده و سینه را فرم می دهند. اندازه سینه هر فرد را با توجه به سایز مناسب برای اندام آن فرد جراحی می کنند.

چه افرادی مناسب انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی هستند؟

معمولا افرادی که به دلیل بزرگ بودن سینه ها از درد کمر، گردن، شانه ها و به دلیل سنگینی سینه ها جای بند سوتین آنها به صورت فرورفتگی روی بدنشان مانده است، مناسب ترین گزینه برای آنها عمل ماموپلاستی می باشد. بزرگ بودن سینه ها نه تنها موجب مشکلات جسمی می شود بلکه در پایین آمدن اعتماد به نفس فرد در جامعه تاثیر زیادی دارد. این دسته از افراد با انجام عمل ماموپلاستی در حفظ سلامت بدن خود، تاثیر مستقیم آن را در بالا رفتن اعتماد به نفس خود خواهند دید.

چه کسانی باید ماموپلاستی کنند؟

چه کسانی باید ماموپلاستی کنند؟

زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی

آیا می دانید زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی کی است؟ برای تشخیص زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی، بهتر از پیش از هر اقدامی توسط یک پزشک متخصص معاینه و مشاوره های لازم داده شود. مرحله بعد برای انجام جراحی حس آمادگی خود فرد برای جراحی می باشد زیرا هر فرد باید از نظر جسمی و روحی و مراقبت های بعد از جراحی آمادگی لازم را داشته باشد. طبق تحقیقاتی مشخص شده است که فصل زمستان به دلیل خنک بودن هوا و راحتی فرد بیمار برای استراحت بهترین زمان برای جراحی می باشد.

عوارض جراحی ماموپلاستی

هر عمل جراحی مانند دیگر عمل های جراحی علاوه بر مزایا، عوارضی نیز دارد. عوارض ناشی از جراحی شامل: احتمال خونریزی، عفونت پس از جراحی، واکنش به مواد بیهوشی، کبودی در ناحیه جراحی، ایجاد زخم های موقت، بی حسی در قسمت نوک سینه و اطراف سینه، مشکل در شیردهی و در مواردی عدم توان شیردهی، عدم وجود تقارن بین سینه ها و تورم پس از جراحی می باشد. برای به حداقل رساندن عوارض پس از جراحی باید به مراقبت های پس از جراحی توجه زیادی داشته باشید.

عوارض ماموپلاستی یا جراحی سینه

عوارض ماموپلاستی یا جراحی سینه

مراقبت های پس از جراحی ماموپلاستی

برای اینکه عوارض پس از جراحی ماموپلاستی را به حداقل برسانید نیاز است، زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی را بدانید و به مراقبت های بعد از عمل جراحی توجه زیادی داشته باشید تا به روند بهبود جراحی نیز سرعت ببخشید. این مراقبت ها شامل موارد زیر می باشد:

فعالیت های بدنی را در دوران نقاهت به دو تا چهار هفته محدود کنید، در هنگام خواب از خوابیدن روی سینه ها پرهیز کنید، بهترین حالت خواب در دوران نقاهت به پشت خوابیدن است، از مصرف الکل و سیگار خودداری کنید، از رژیم غذایی سالم که در آن از پروتئین و سبزیجات باشد استفاده کنید، پس از چند هفته می توانید سینه ها را ماساژ دهید، قبل از هرگونه ورزش سنگین به مدت دو هفته پیاده روی کنید زیرا پیاده به گردش خون در سینه ها کمک خواهد کرد و روند بهبود را سریعتر می کند.

شما را به مطالعه مطالب بیشتری دعوت می کنیم

زمان بهبودی و میزان ماندگاری ماموپلاستی

برای اینکه به روند بهبودی جراحی ماموپلاستی یا همان جراحی سینه سرعت ببخشید نیاز است به مراقبت های بعد از جراحی توجه زیادی داشته باشید. استراحت کافی به مدت دو تا چهار هفته لازم است تا بتوانید به زندگی عادی و روزمره خود برگردید.

جراحی ماموپلاستی را اگر سنین جوانی انجام دهید می توان گفت تا مدت زمان زیادی ماندگاری دارد اما باید به این نکته نیز توجه داشت که جلوی روند پیری را نمی توان گرفت و تا حدودی سینه ها فرم خود را از دست خواهند داد، اما به طور کلی می توان گفت ماندگاری عمل ماموپلاستی دائمی می باشد.

میزان ماندگاری ماموپلاستی

میزان ماندگاری ماموپلاستی

جمع بندی مطالب از زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی

همانطور که در این مطلب بیان کردیم زمان مناسب برای انجام جراحی سینه یا ماموپلاستی، طی تحقیقاتی بهترین زمان آن را زمستان می دانند و اینکه خود فرد باید آمادگی برای جراحی را در داشته باشد. قبل از جراحی سینه یا ماموپلاستی بهتر است از یک پزشک با تجربه مشاوره بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.